FAQ Najczęściej zadawane pytania.

1. Czy można składać zamówienia przez telefon?

Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej w części Sklep. Skontaktuj się z konsultantem BOK jeśli masz problemy z założeniem konta lub złożeniem zamówienia.

2. Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?

Możesz wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta Sklepu DUO, pod numerem telefonu +48 576 973 044 (w godzinach pracy BOK: pn.-pt. godz. 8.00-16.00) lub poprzez e-mail wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.

3. Co zrobić, jeśli nie wiem jaki rozmiar wybrać?

Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów i informacja, jak prawidłowo należy się zmierzyć. W każdej sytuacji radą może Ci służyć również konsultant Biura Obsługi Klienta, który w razie potrzeby udzieli Tobie niezbędnego wsparcia.

4. Czy można odebrać przesyłkę osobiście?

Sprzedaż produktów odbywa się głównie drogą wysyłkową. Istnieje jednak możliwość odebrania przesyłki bezpośrednio w siedzibie naszej firmy. W tym celu proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 576 973 044 (w godzinach pracy BOK: pn.-pt. godz. 8.00-16.00)

Jeśli masz dodatkowe pytania napisz do nas.

    Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.