FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Czy można składać zamówienia przez telefon?
Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej w części Sklep. Skontaktuj się z konsultantem BOK, jeśli masz problemy z założeniem konta lub ze złożeniem zamówienia.
2. Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?
Możesz wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Jest to możliwe w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta Sklepu DUO, pod numerem telefonu +48 576 973 044 (w godzinach pracy BOK: pn.-pt. w godz. 8-16) lub poprzez e-mail .
3. Co zrobić, jeśli nie wiem jaki rozmiar wybrać?
Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów i informacja, jak prawidłowo należy się zmierzyć. W każdej sytuacji radą może Ci służyć również konsultant Biura Obsługi Klienta, który w razie potrzeby udzieli Tobie niezbędnego wsparcia.
4. Czy można odebrać przesyłkę osobiście?
Sprzedaż produktów odbywa się głównie drogą wysyłkową. Istnieje jednak możliwość odebrania przesyłki bezpośrednio w siedzibie naszej firmy. W tym celu proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 576 973 044 (w godzinach pracy BOK: pn.-pt. w godz. 8-16).